سم از بین بردن درمان یک انتخاب خوب برای بیمار که می تواند را ندارد دیالیز است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سم از بین بردن درمان یک انتخاب خوب برای بیمار که می تواند را ندارد دیالیز است

سم از بین بردن درمان یک انتخاب خوب برای بیماری که نمی توانند DialysisDialysis یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه است، اما نه همه بیماران مناسب برای این درمان هستند. سم از بین بردن درمان به عنوان یکی از آخرین درمان می توان آن را یک انتخاب خوب برای بیمار که می تواند دیالیز را ندارد.

سم از بین بردن درمان برای نارسایی کلیه

به عنوان یک بیمار است که هیچ پاسخ به دیالیز شما باید امید از دست ندهید، چرا که دیالیز است تنها انتخاب برای بیمار به بیماری کلیوی است. برخی از درمان های جایگزین دیگر مانند پیوند کلیه و طب چینی می تواند به شما کمک کند بچه ها بهتر است بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد.

برای بسیاری از بیماران مبتلا به پیوند کلیه آشنا هستند، من نمی خواهد به آن بیش از حد به اینجا بروید. همانطور که برای طب چینی، من می خواهم به معرفی درمان سم حذف به شما، این یک درمان مناسب برای نارسایی کلیه است. با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است این شانس را به زندگی عادی دست بدهد، اما آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

اگر شما بیمار که در جستجوی جایگزینی برای دیالیز هستند و یا شما علاقه مند در سم از بین بردن درمان، ناراحت نشید، شما هنوز هم بسیاری از گزینه های دیگر داشته باشد. اگر شما نیاز به هر گونه کمک فقط به ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: